Bijna alle DODGE's van tegenwoordig hebben ook abs in het remsysteem, wat weer betekend dat er ook ABS-sensoren op de DODGE zitten, deze worden ook vaak in de wiellagers gemonteerd als magnetische afdichting van een pers lager of als complete ABS-sensor ingebouwd in de wielnaaf van uw DODGE. De wegligging is een stuk minder. Let wel dat banden die "gehakt" of "gegratineerd" zijn (gecurved) ook een ritmisch geluid maken en toeneemt naarmate je sneller gaat.
Elk wiel heeft een wiellager of in de naaf. Ze komen uit de fabriek samengeperst als een assemblage: voorwiellager, lager set, middenloop, lager set en buitenring, met afdichtingen aan de voor- en achterzijde. Bij montage altijd op de buitenste ring persen.
Veel voorkomende zijn de pers lagers, met en zonder ABS-ring. Wanneer lagers beschadigd zijn en lawaai maken, is het moeilijk om een ??diagnose te stellen omdat u het voertuig moet besturen om het geluid te reproduceren. Wiellagers en wielnaven met of zonder abs sensoren hebben wij altijd op voorraad ook voor onderstaande types Men hoeft niets meer te persen en kan het wiel demonteren en de centrale wielmoer losdraaien, en zo de nieuwe wielnaaf erop zetten.